Ali lahko promocijska darila in obdarovanje povečajo vašo prodajo


Promocijska darila

Eden od najbolj priljubljenih in učinkovitih načinov oglaševanja blaga ali storitev podjetja je uporaba poslovnih ali promocijskih daril. Podjetja s temi darili promovirajo svojo blagovno znamko na trgu, kar pogosto pripomore k povečanju prodaje, vendar je treba upoštevati nekatere druge dejavnike, da bi bile koristi takšnih kampanj čim večje. Te podatke bomo skupaj s številnimi drugimi razlogi, ki poudarjajo pomen promocijskih izdelkov, preučili v nadaljevanju.

Promocijska darila

Ali se trženje podjetij opira na promocijski material?

Podjetja se lahko zanašajo na poslovna ali promocijska darila, da razširijo izpostavljenost svoje blagovne znamke na širše občinstvo po nižjih stroških. Stranke lahko prepričajo, da nekaj kupijo za razmeroma skromen strošek. Ta pristop uporabljajo podjetja po vsem svetu za promocijo svojega blaga in storitev. Promocijski izdelki so za nova podjetja cenejši način za širjenje glasu o svoji blagovni znamki kot vlaganje veliko denarja v oglaševanje.

Uporaba promocijskega gradiva kot učinkovitega in cenovno dostopnega načina trženja je že nekaj časa standardna praksa. Tržniki na vseh stopnjah razvoja podjetja, od novoustanovljenih podjetij do velikih korporacij, radi ponujajo te brezplačne materiale. Z uporabo nekaterih spodaj navedenih ukrepov je mogoče ugotoviti pomen oglaševalskih vsebin za trženje podjetja.

Glede na raziskavo se 89 % udeležencev spomni vira promocijskih izdelkov, ki so jih prejeli v okviru študije PPAI (Promotional Products Association International). Glede na ugotovitve študije ima kar 83 odstotkov potrošnikov raje promocijske predmete, ki vključujejo tudi oglas. Petinosemdeset odstotkov obdarovanih oseb se nato obrne na oglaševalca za posel in več nakupov, kar se izkaže za povečanje prodaje podjetja. Glede na študijo je 41 % anketirancev, ki so sodelovali v raziskavi, povedalo, da darila obdržijo od enega leta do treh ali štirih let.

Ugotovitev, da 89 odstotkov potrošnikov približno dve leti po nakupu izdelkov ni moglo najti nobene omembe imena sponzorja ali organizacije, je privedla do pomembne ugotovitve. Potrošniki, ki so zadovoljni s promocijskimi izdelki, ki so jih pridobili od podjetja, so tudi bolj nagnjeni k temu, da ga priporočijo svojim prijateljem in sorodnikom. Ta ključna dejstva poudarjajo pomen promocijskih izdelkov za izpostavljanje blagovne znamke in trženje za doseganje večje prodaje.

Zakaj so promocijski izdelki bistveni za trženjske kampanje in pospeševanje prodaje

Podjetja vseh velikosti se zavedajo prednosti uporabe promocijskih izdelkov kot načina za doseganje širšega občinstva in povečanje baze strank v današnjem zelo konkurenčnem poslovnem okolju. Stranke bodo bolj verjetno kupile blago in storitve, ki jih ponuja podjetje, če jim bodo ponujeni vabljivi brezplačni izdelki. Na teh izdelkih sta natisnjena logotip podjetja in sporočilo blagovne znamke. Ena od strategij za povečanje zanimanja za blago ali storitve podjetja med potencialnimi strankami je razdeljevanje promocijskega gradiva.

Strokovnjaki za trženje uporabljajo promocijske predmete, ki se lahko uporabljajo dlje časa, da bi dosegli najboljše rezultate. Zato ti predmeti pomagajo ohraniti sodelovanje stranke s podjetjem. Zaradi tega zadostuje že ena dobava trenutno razpoložljivega blaga, da se stranke več mesecev zanimajo za vaše podjetje.

Glavno merilo, ki se najpogosteje upošteva pri izvajanju pobude za promocijska darila, je zagotavljanje brezplačnih stvari, ki se pogosto uporabljajo. Izkušeni tržniki pa razvijajo nove taktike. Da bi ustvarili največji možni učinek, izberejo stvari, ki so praktične, enkratne in vrhunske.

Zakaj so promocijska darila tako priljubljena pri kupcih?

Najboljša stvar pri promocijskih izdelkih je, da jih potrošniki vzljubijo le, če sta funkcija in oblika izdelka povezana z njihovimi potrebami in željami. Vendar pa ta privlačnost pridobi še večji pomen za vaše podjetje, če upoštevate morebitne psihološke posledice, ki jih izdelki lahko imajo na stranke, ki jih kupijo.

Na primer, ko dobijo brezplačne bone, se ljudje na splošno počutijo uspešne. Ko jih prejmejo po dogodku ali ob nakupu, se počutijo, kot da so dosegli nekaj koristnega. Kljub temu, da so stvari brezplačne, se ljudje pogosto počutijo, kot da so si jih nekako zaslužili. Takšno pozitivno čustvo lahko pripomore k rasti vašega podjetja, saj že na samem začetku odnosa med podjetjem in potrošnikom zasadi seme zvestobe strank.

Ne podcenjujmo pomena vračanja pojmov v tej situaciji. Človeška nagnjenost k obdarovanju se globoko vtisne v našo zavest v trenutku, ko darilo prejmemo od druge osebe. To, da stranke dajejo svoja darila podjetjem, da bi ohranile neposredno vzajemnost s strankami, je neverjetno. Z dajanjem daril pridobimo na dva načina: ali tako, da postanemo stranke, ali tako, da sami uporabljamo izdelek in o njem povemo drugim. Oba načina ravnanja bi bila za vašo organizacijo enako koristna.

Kako izbrati popolne promocijske izdelke za darila?

Če želite, da vaši izdelki z blagovno znamko služijo svojemu namenu, morate skrbno analizirati izbrane stvari in dejavnike, zaradi katerih ste jih izbrali. Tukaj je kratka analiza o točkah, ki jih je treba upoštevati pred izbiro promocijskega darila :

·        Prepoznavanje potencialnih strank in zbiranje čim več podatkov.

Upoštevajte njihovo starost in njihove glavne hobije, vendar poskušajte biti čim bolj natančni, da bi povečali svoje možnosti za uspeh.

·        Doseganje proračuna

Podjetja, ki prodajajo potrošnikom, za trženje pogosto porabijo od 5 do 10 odstotkov svojih letnih prihodkov. Določiti morate največ denarja, ki ste ga pripravljeni porabiti za brezplačne promocijske izdelke, in v ta proračun vključiti izdelke blagovnih znamk. Pri tem morate upoštevati različne dejavnike, kot so priložnost, vrsta kupca, na katerega želite narediti vtis, in drugo, hkrati pa izbrati poceni izdelek, ki vam bo prinesel najvišjo donosnost naložbe (ROI).

·        Omejitev števila promocijskih predmetov na le nekaj

Ko izberete nekaj najljubših, jih primerjajte in poiščite izdelek, ki bo zadovoljil potrebe vašega ciljnega trga in vašega podjetja. Upoštevajte tudi obliko embalaže in tisk, saj lahko ti dejavniki nekatere izdelke zlahka premaknejo na višji ali nižji položaj na vašem seznamu.

Zaključek

Po tem lahko z gotovostjo trdimo, da promocijsko obdarovanje poveča prodajo vaše poslovne organizacije, vendar če se uporablja ob ustreznem razumevanju in oceni razpoložljivih virov, baze strank in trženjske strategije.

Nedavne objave